marți, 4 mai 2010

Stim ca pare cam copiat,dar ni s-a parut amuzant,si am incercat sa facem si noi o balada a lui Bote. Nu radeti,nu suntem experte..noua ne place. Asteptam pareri:D.

Balada lui Bote




Inima-i tresare..
Unde-i Cristea oare?
E-ncantonament,o suna
Bote fulgera si tuna..
Ea cu buzele rujate,
Foarte mari si foarte umflate,
I-o spune rastit:
"Eu pe tine te-am iubit!"
Bote suspinand ii spune:
"Dar de ce m-ai parasit,
Si la Cristea ai fugit,
Ca te duce-n cluburi bune?"
"Din Bamboo noi nu lipsim,
Banii lui ii cheltuim.."
Zise Bibi..
Dar zice Cristea raspicat
Si putin cam bosumflat:
"Bote,care-i faza frate?
Te-oftici sa ti le fur pe toate?"
Bibi:"Adi,tu nu te baga
Asta este treaba mea!"
"Printesa mea eu te iubesc,
Doar la tine ma gandesc!
Pe banca stau de 5 etape,
de noroc nu mai am parte.
Nu mai dau nici randament,
Rezerva sunt permanent!"
Bote foarte-nfuriat,
repede i-a replicat:
"Tu nu te uiti la tine?
Faci Dinamo de rusine!
Acum te rog sa pleci,
pe aici sa nu mai treci!"
Printu' curajos ii spune:
"Pe Bibi o iau cu mine,
chiar daca nu iti convine!"
Si pleaca amandoi in lume..

Un comentariu: